Semestern är över

En veckas semester går snabbt. Nu är vi hemma igen och David har börjat jobba, Oliver är tillbaka på dagis och jag, jag är tillbaka med läkarbesök både igår och idag. Allt verkar bra så då är vi nöjda och här kommer några bilder från semestern:
Glada dagar med sol och regn, utflykter till strand och loppisar, träffa fina vänner man inte sett på länge, umgås med släktingar man önskar man såg mer av, bad på strand och i pool, kvällspromenader i regn och i sol.
Men än är det lite kvar av sommaren. Promenader, utflykter och annat hinns fortfarande med. Och jag, jag har slagit av på takten. Tjock och höggravid så får man helt enkelt gilla läget och hålla sig till de små enkla tingen på hemmaplan. Njuta av tiden med David och Oliver, snart kommer det en ny person och vi alla kommer få anpassa oss på olika vis. Men nu längtar vi tills vi blir fyra, det gör vi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0