Härlig helg

Helgen har varit finfin!
I fredags var fina Maria här och vi hade mycket att ta igen! Ett ordentligt tjejsnack :-)
Natten till lördag hade jag förvärkar i 6 timmar på natten, gjorde riktigt ont och jag var nära att ringa förlossningen.
Lördag dag blev därför lugn och jag och David turades mest om att vila. På kvällen åkte vi hem till Simon och Moa och firade Simon som fyllt år.
På söndagen åkte Phillip, Simon och David och fiskade. Moa och Ida kom hem hit och hängde med mig och Ollie och sedan tog de med sig Oliver och åkte in till stan. Ida för att träna och Moa lunchade med lite kompisar, Oliver hade jättekul och tjocka mamman fick lite välbehövlig vila.
Sedan möttes vi alla upp på Ica och handlade och avslutade med tacomiddag hos oss.
Lekplatshäng
Killarna var sjukt nöjda och David vann sin fiskepokalen för detta året så nu har vi en träplanka med en ful fisk på som tydligen ska ha ngn sorts hedersplats här hemma, hmmmmm.
Nu lite te och macka.
Sov gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0