Lördagkväll och jag är sjukt trött. Oliver...

img_2385 (MMS)

Lördagkväll och jag är sjukt trött. Oliver gav oss sovmorgon till halv nio imorses men vaknade å andra sidan en gång i timmen hela natten, min natt så klart :-)  Idag har vi sandpapprat bord, tvättat balkongstolar, köpt bilbarnstol till Oliver, köpt balkonggrejer på Ikea, varit på tivoli här i Spånga, handlat mat, lagat mat, målat två stolar och nu ligger vi däckade i soffan efter en lördagsmiddag med fläskytterfile, bakad sötpotatis och vitlökssmör. Mums! David kollar hockeyn och jag försöker desperat hålla mig vaken för ett avsnitt av Mad men efter, vi får se hur det går... Trevlig Valborg till er alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0