Oj oj oj

Vilken dag. Eller vilka dagar ska jag säga.

Igår var min första arbetsdag.
Det var något mycket att ta in men också otroligt uppiggande att jobba igen.
Jag blev ju sjukskriven efter förra sommaren pga foglossningar och för tidiga sammandragningar och innan dess var jag jättemycket sjuk pga graviditeten. Därför var det extra skönt att komma tillbaka och känna att jag klarar det här! Jag orkar! Det var bara för att jag inte mådde bra då som allt kändes jobbig, det var inte pga jobbet.
Så jag känner mig glad.
Det är lite meckande för mig och David dock med överlämningar här och där eftersom Oliver inte går på dagis utan vi delar på våra jobbdagar, men det kommer sätta sig snart.
Som inte detta vore nog så har vi ju besök hela helgen lång så jag har bakat tårtor, varit på systemet, handlat inför hela helgen mm.
Idag fick jag ta Oliver i babybjörnen på väg hem från ICA för vagnen såg ut så här:



Det var tungt vill jag lova. Oliver hade dock väldigt kul i Babybjörnen, tur det :-)

När vi kom hem kom Olivers farfar och hälsade på en sväng innan han skulle med flyget tillbaka till Blekinge.

Lång och händelserik dag med andra ord....

SES!!

Ps. På söndag händer det. The big 30!! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0