Väldigt kallt!!

Det har varit en jättehärlig helg! Olivers morfar har ju varit här i helgen och vi hade en väldigt kulturell dag i lördags. Först var vi på östasiatiska museet och såg teracottarmen. Väldigt imponerande måste jag säga. Kinas första kejsare byggde liksom en hel stad under marken med soldater och stjärnbilder och floder av kvicksilver för att ta med sig allt när han dog och bli härskare dit han kom sen. Inte klok! Sedan var vi på fotografiska museet med. På söndagen hade jag en umgås-med-vänner-utan-man-och-barn-dag. Började med mysig adventsfika hos kompis F och sedan var det bowling och middag på Grill med Katri, Michelle och Mariela. Sedan hem och dricka glögg med pappa och David. I måndags var jag halvt medvetslös av trötthet eftersom Oliver denna helg bara sovit två timmar per natt och det inte sammanhängande. Så inatt bröt jag mot alla regler och lade honom med mig i sängen. Det gick bättre och ska jag vara ärlig så var det ju rätt mysigt ;-) nu har jag jobbat och är på väg hem för att umgås med min fine make <3 höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0