Jomenvisst

Jaha, vad har jag att rapportera om i mitt liv? Inte mycket händer, eller jo, det händer massor hela tiden och allt snurrar runt i mitt huvud tillsammans med en stor portion trötthet men inte vill ni läsa om allt det där.... Idag har jag jobbat kväll och David var ledig så det var hemmamys på dagen innan det var dags att trotsa blåsten och bege sig tilll jobbet. Nu är jag på väg hem och längtar ihjäl mig efter mina killar, en natt med flera timmars sammanhängande sömn och sushi (ja hemlagad :-) Imorgon ska jag jobba, gå på rolig kurs, möta David och ta över sonen, åka hem för eftermiddagsbesök och ev få ett besök till på kvällningen. Så, nu vet ni ;-) Vad gör ni dessa dagar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0