Topp!!

Helgen har varit toppen!!

I fredags var vi en sväng på söder innan vi mötte upp pappa och gick och provade en ny grekisk/italiensk restaurang. Vi skålade för Olivers fem-månaders dag i mousserande och det var en familjevänlig restaurang, inte bara för att David kände personalen utan de hade både barnstol och skötbord! Viktigt numera när man går ut :-) Förut kollade man folk och hur bra drinkarna var, nu kollar man skötbord och möjlighet att väårma flaska.....

I lördags kom ett helt gäng glada människor hem till oss för en fördrink innan vi gav oss iväg på våra vänners bröllop. Det kanske inte låter så stort för er men för oss var det stort för det var första gången jag och David var iväg och lämnade Oliver hemma!!
Han var hemma med sin morfar och hade hur bra som helst medans vi var på ett stort bröllop och dansade och hade roligt. Men vid tolv kände både jag och David att vi längtade hem till Oliver så vi avslutade kvällen. Mycket lyckat för att vara första gången! Pappa skickade sms då och då att allt var lugnt så jag ringde inte och fjollade knappt alls :-)
Dessutom var Ollie så snäll att jag fick sovmorgon imorses och vi vaknade inte förren kl tio. Vår son har varit exemplarisk!!
Han är världens bästa!!

Dessutom har Olivers farbror/gudfar varit här i helgen, han var dock på svensexa så trots att han bott här sedan i fredags så möttes han och jag först i köket i morses när vi åt brunch :-)

Hoppas er helg varit bra, nu ska jag snart gå och knyta mig för det känns att man varit ute och lekt hot mama ;-) Man orkar ju inte som förr........ :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0