regnig söndag

Efter en underbar lördag ute hos Krister, Michelle och Jolene med sol, grillning och ett glas vin i kvällsolen styrde jag och Oliver kosan hemåt.
När vi kom hem hände det: Oliver ville inte äta och inte sova!

Han somande kl tio och sedan har han vaknat i sin säng en gång i timmen ca hela natten och han var helt vaken mellan fem och sju på morgonen. Vad gör man?

Jag höll ut, var envis, stod på mig. Natt är natt och då ska man sova. Klockan halv sju kapitulerade jag och bar över honom till vår säng, det hjälpte inte, han var lika pigg ändå!

Så vad gör man idag när både mor och son är helt slut och lillen äntligen har somnat? Jo man tar sitt lilla barn, lägger sig i sängen brevid honom och snosar och gosar en stund, det har vi gjort nu och det känns allt bra mycket bättre nu!!

Kommentarer
Postat av: Liw

Jag vet inte vad man gör. Vi hade sådana där nätter för någon vecka sedan och jag gör som du. Natt är natt! Är hon vaken och pigg så får hon ligga i sin säng för då vrider i alla fall inte jag på hennes dygn. Ätningen kan ju ha att göra med nån fas och att de känner att de måste äta så mycket när de får flaska kanske? Jag vet inte.. De äter knappast för lite så det är nog inget att oroa sig för..

2010-05-24 @ 10:34:48
URL: http://preggomonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0