Oliver sitter själv!!!!

Mitt inlägg ikväll skulle ju handla om ngt helt annat men....

Tidigare ikväll så skulle jag byta kläder. La Oliver på sängen lutad mot min huvudkudde och han gnällde och gnälde så jag satte honom upp eftersom han gillar det och helt plötsligt så satt han! Själv! Kroppen nuddade inte ens kudden bakom ryggen och han var stadig!! Och när jag ojade och tjoade och sa hur duktig han var tittade han på mig som om det var en självklarhet! Som att han har kunnat det jättelänge men visar det när han vill....

MAMMA ÄR SÅ STOLT OCH GLAD!!



Här sitter han inte riktigt men nästan, så nära jag kunde komma när jag väl fick upp kameran :-)

Kommentarer
Postat av: Meya

åh grattis, så underbart att han kan sitta själv.

jag började ju gråta så stolt jag blev när frank skrattade första gången, haha.



Tack för din kommentar, det är mina medsystrar, som du i föräldrarskapet som gör det värt att blogga! :D

2010-05-20 @ 19:28:13
URL: http://oupswemadeababy.blogg.se/
Postat av: mamma yvonne

Men den sötaste lille killen så duktig han är.Vilken fin bild. Kram på er alla tre, mormor

2010-05-25 @ 17:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0