En dag i solen!

Vi hade en härlig dag igår! Mitt på dagen efter att jag masserat David, tränat och Oliver hade ätit lunch så gav vi oss av till Hagaparken.
Vi gick runt hela parken och stannade för lite picknick (där fick dock Oliver ett litet utbrott för att vi inte rörde på oss så det blev snabbätning) sedan fortsatte vi in mot stan och gick hela vägen upp till St Eriksplan och ett av våra favvoställen, Mellow, där det blev middag. Mätta och belåtna efter middagen fick vi plötsligt för oss att vi skulle ta en glass. David åt banana split och jag en marängswiss. Världens största och godaste och oh vad vi var mätta!!

 
Ja, jag har en chokladfläck på tröjan, det är alltid något, gröt, pure, dreggel, kräks, man märker det knappt längre :-)

Idag var det babysim och Oliver fick beröm av instruktören för att han var mycket gladare i vattnet idag och han dök dessutom! Han är bara duktig och duktig den lille. Nu tränar vi på att sova i egen säng (utan att mamman behöver gå upp 20 gr i timmen för att stoppa in napp och hålla hand). DET går sådär!!

 
Oliver gillar sin sittvagn. Mest den roliga bygeln som han sparkar på och nu har han kommit på att man inte behöver ligga still i vagnen, hej vad han snor runt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0