Mycket besviken...

.. Statistiken har gått ner på min blogg, var är ni trogna läsare? Nu har jag ju börjat gilla att kolla statistiken och förundras att så många vill läsa... Och så går kurvan ner, ingen ordning!!

Kanske är mitt liv inte så intressant. Jag pratar om Oliver mest, japp det gör jag. Kan meddela att jag blivit sådär som jag absolut inte skulle bli. Ringer David på jobbet och berättar att Oliver har bajsat. Skickar små mess om bajs, kräks och amning till mina mamma-vänner och i mataffären går jag först raka vägen till bebishyllan och sedan direkt på godiset!
Japp, så är mitt liv, så ser det ut och vet ni vad, jag gillar det! Det är mitt liv nu och jag gillar att vara mamma och jag gillar att vara en familj, för det är jag nu, en del i en familj, min familj. Det ni!!

Oliver gör stora framsteg. Han sover nu åtminstone ett par timmar på kvällen i sin egen säng, (stort framsteg!) och börjar nu fatta det hela med att greppa saker. Och idag åt vi middag tillsammans. Eller ja, jag åt, Oliver mest dreglade och sa ohhh uhhh eeeeiiiyyyyyy! Men, en trevlig middag var det!




Mamma kolla! Jag håller i leksaken! Wohow!! Vad gör jag nu? Mamma, hallå? Hjälp till då!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0