Lördag

Så där ja!! Nu är han nybytt och sitter i babybjörnen på magen och sover. Igår lördag kom Tony och hälsade på och det var jätteroligt för vi har inte setts på evigheter, känns det som iaf :-) Oliver gillade honom och var fullt nöjd att ligga i Tonys knä och prata lite och sedan somna på hans axel. Perfekt för då hann jag göra mig lite snygg inför kvällen, och med göra mig snygg menade jag typ att byta kläder och kleta på lite mascara, så ni inte tror att jag lyxade för mycket menar jag ;-)
Sedan var det dags att mata, byta blöja och klä på Oliver sin festoutfit och ge os iväg till Älvsjö. Var helt svettig när jag kom på tåget efter att roddat ihop allt!
På tåget mötte vi Maria och Empa och på stationen  mötte vi Emmisen och sedan bar det av hem till Michellle för tjejkväll. Där mötte även Katri, Jonina och Camilla upp. Var jättelängesedan vi sågs allihopa!! Vi lagade middag, eller ja, de andra lagade, jag matade och tröstade och bytte blöja.
Krister var hemma också för att ta hand om Jolene, deras dotter men det slutade med att han under middagen satt med två barn :-) Super med barnvakt när man ska äta :-)

 Tjejmiddag!!

 Krister har fullt upp!!


Resten av kvällen var Oliver ett litet ljus nästan hela tiden, somnade i en kattkorg tillslut på bordet. (nej, kattkorgen var inte använd av ngn katt innan) Väldigt söt :-)

Då var det dags att ge sig av hem men tack tjejer, vilken supertrevlig kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0