Hot mama?

Trots flera bra nätter så känner jag mig inte det minsta som en hot mama det kan jag ju bara tala om.
Ser ut som en tvättbjörn runt ögonen, bröstmjölk och kladd överallt, håret är risigt och hyn är dålig. Livet är hårt :-) När jag var ung tröstade jag mig med att min snygghetstid nog skulle komma när jag blev äldre. När jag blev äldre trodde jag jag skulle bli snygg när jag blev gravid och när jag var gravid trodde jag att när jag fött barn skulle jag bli: just det. A hot mama!
Men men, sätter allt mitt hopp till att bli en milf när jag fyller 40, då har jag åtminstone lite tid på mig att jobba på det ;-)

Igår var vi på BVC. Oliver väger nu 3860 g och är 52 lång. Tiden går fort, så fort.

Idag har kompis Supersnälla Silver Sara varit här (En av dem, jag har nämligen två Supersnälla Silver Saror i min vänskapskrets, lycko mig :-)

Vi åt lunch på lokala konditoriet och sedan tog vi en promenad och avslutade med te hemma hos oss. En bra dag!!

Imorgon blir det mammagrupps träff. Ska bli jättekul att återse tjejerna och deras små pyren, vi har inte setts sedan vi var gravida!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0