Härlig helg!!

Helgen har varit bra. Vi har städat och tvättat och fixat här hemma. 

I lördags hade vi Simon och Moa på besök, åt Davids hemmagjorde pyttipanna och kladdkaka.
Oliver sov som en stock hela kvällen, vi blev nästan oroliga men det hade vi inte behövt vara. Natten blev mycket aktiv!
Igår var vi hemma hos Fam Andersson på familjemiddag och samma sak då. Oliver sov sig igenom hela kvällen i olika famnar och öppnade knappt ögonen på hela kvällen, inatt var han vaken till fyra och sov sedan till sju. Magen väcker honom hela tiden....

Imorrn ska vi till BVC. Ska bli spännande och se om han ökat i vikt nu när jag i stort sett helammar och dessutom hoppas jag få lite hjälp med hans magknip.

Nu vilar han dock sött i bärsjalen så jag ska försöka sätta mig och vila lite jag med :-)

Ha en trevlig kväll           



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0