Andra fasen...

...är Oliver tydligen inne i enligt min BVCsköterska.
Han upptäcker mycket, ser ljus och skuggor och blir därför lite otygg och väldigt mammig och pappig.
You don´t say!!
Lill-killen vägrar sova själv mer än en kvart och sitta i babysitter, babygym eller säng är det inte tal om. Önskar att jag vetat det igår bara när jag glad i hågen satte igång med ett muffinsbak när han precis somnat. Hanvaknade efter 5 min. Jag gjorde fåfänga försök att muta min son att sitta i babysittern och såg säkert inte klok ut när jag med Oliver på ena armen försökte baka muffins med en hand. Tack och lov för kitchenaiden!!
Muffinsen blev bra iaf.
Igår var vi också på SEB och hälsade på gudmor Maria Paz. Då sov han minsann som en stock, besöket igenom, inget nytt där inte :-)

Pecis när jag skrivit fäärdigt söndagens inlägg så kom David ut. Förstå vad glad jag blev. Vi åt en lång brunch, tog en promenad och bara myste... Jag passade också på att bada med Oliver i badkaret, det var supermysigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0