Trööööött!!!!

Men så blir det när man är ute och svirar två nätter i rad. Var ju inte i säng förrens två i fredags och igår var det ju den stora dagen!! D-day!! Oliver skulle ha barnvakt!!

Han var jätteskrikig och ledsen på dagen utan att vi förstod varför men blev såklart görglad så fort vi kom innanför dörren hos Kenny och Maria.
Jag ammade honom ordentligt och gav 1000 tips trots att Kenny och Maria har uppfostrat tre barn själva och kan åtskilligt mycket mer än vi. Kändes tryggt att lämna honom iaf och det var fantastiskt lyxigt att vara ute, bara jag och David, prata utan att bli avbrutna, äta i lugn och ro, båda två, samtidigt och dessutom ha fixat till sig lite.....

Vi åt hummersallad till förätt med mousserande och hjort med potatiskaka och karljohansvamp till varmrätt och till det ett underbart gott glas rött. Till efterrätt tog David ost och jag chokladkaka med yoghurtglass, mmmmm.....

 Gott med viiiin!! Dock bara ett glas för det får man dricka när man ammar.

När vi gick hem efter ca 2,5 timmar utan Ollie började jag längta så det sög i magen. När vi kom tillbaka så hade Oliver inte saknat oss nämnvärt och låg mätt och belåten i famnen på Ida och där stannade han resten av kvällen medans vi kollade os och åt godis med fam Andersson-Borg. Simon och Moa kom dit också så vi vart några stycken till slut.
En mycket trevlig kväll!!

 Oliver myser med Ida.....

Idag blir det myskväll, bara jag och Ollie!! David stackarn jobbar.

Ha en trevlig och fin alla hjärtans dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0