Tack för OS

Min man tar så gärna natt och morgon-matningarna nuförtiden..... :-)

Imorses mådde jag kass, förkyld, trött och seg så kag ställde in min planerade fikadejt och David ställde in sin träning och vi var hemma hela familjen och myste. Åt pannkakor, kollade lite tv, sedan tog David babybjörnen och gick ut med Oliver en stund. Jag hade egentid i form av ett bad.
Nu känner jag mig mycket bättre och laddad inför en kväll med besök av trevliga vänner, tacos och mys!



min fina älskade unge

Kommentarer
Postat av: mamma Yvonne

Hej gumman! nu har jag hittat din blogg. Det var kul att läsa.Tänk ändå vad man känner igen sig fast det var så många år sen.Och ungen är ju så otroligt söt, idag är han en riktig korsning.Puss till Oliver från mormor. puss och kram till dottern

2010-02-22 @ 10:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0