Kallt idag!!

Jag har fått lite kommentarer på min blogg, åh vad roligt!! Trodde inte att ngn läste den men se där!! Det uppmuntrade mig verkligen till att skriva mer när jag fick lite respons.
Dock var jag tvungen att messa min guddotter för att fråga vad header betyder eftersom jag inte fattar ngt av bloggspråket! Usch börjar jag bli gammal tro? Min guddotter skrattade åt mig!! Men tack! :-)

Idag var det upp tidigt för att ge oss in till stan. Olivers farbror och även gudfar var på besök i Sthlm över dagen så han fick en fika med Oliver även om Oliver, som vanligt, mest sov. Inget nytt under solen där!! :-)
Vi har fått punka på vår vagn så idag har Oliver suttit i Babybjörnen hela tiden vi var på stan. Han sov mest i den med.....



En babybjörn i en babybjörn, hehe!!


Nu på kvällen har vi bara varit hemma och myst, jag och Oliver och nu sover han lite så det är meningen att jag ska göra alla de där 1000 sakerna jag måste göra, men jag kommer ändå inte ihåg vad det var.......

Imorgon ska jag för första gången ge mig ut utan Oliver och David. De ska vara hemma och mysa och jag ska ge mig in till jobbet och träna med min mentor Sarah (första gången jag tränar på över nio månader) sedan ska jag till Karolinska och ta blodprov. Kommer kännas konstigt att inte släpa på en vagn och att inte ha Ollie med sig, men man behöver göra saker själv ibland...... Får se det som lite lyxig egentid, tänk att sitta på pendeln och läsa en bok, har inte läst sedan Oliver föddes.... :-)

Ha det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0