Jag är utled...

...På mitt dåliga, praktiskt taget icke existerande minne. Amningsglömskan här i huset börjar likna en mild form av alzheimers. Jag skojar inte!!
I morses stod jag och tittade in i kylskåpet och funderade över varför David köpt en liter laktosfri mjölk med sig hem kl ett igår natt och varför han köpt fel märke? Sedan lade jag ihop ett och ett och insåg att eftersom jag var och handlade igår (då jag för övrigt skulle gå ut för att posta ett brev, och passade på att handla lite och sedan kom hem igen utan att postat brevet) var det nog jag som köpt mjölken! Varför jag köpt ett märke vi annars inte brukar köpa kan jag inte ens förklara.....
De som är snälla och förstående säger att jag glömmer allt annat eftersom jag är så koncentrerad på barnet men jag tycker det är jättejobbigt nu!! Dock har jag inte glömt något som har med Ollie och göra än så länge..... Peppar peppar!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Nu är det så att jag designar bloggar mellan 50-150:- beroende på hur du vill ha din design =)

Kontakta min mail ( [email protected] )



Ses

2010-02-17 @ 15:52:52
URL: http://justmyface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0