Ingen bra dag

Skriver som hastigast innan lill-killen vaknar igen. Han sover inte om han inte ligger i vagnen och den rör på sig eller om man har honom i famnen. Därför har det varit lite tyst de senaste dagarna. Svårt att blogga då... :-)

Dagen idag har varit känslosam, två av mina närmaste vänners mamma och moster (och annan släkt) befinner sig i Chile. Jag har varit hos dem idag och vi har försökt få kontakt med dem men inte hört något. All teknik är avskuren tydligen och det är fortf efterskalv så ingen går ut. Vi får räkna med att inga nyheter är goda nyheter.
Vi har kollat på tv och nätet hela dagen och nu vill jag bara att de ska höra ifrån dem så vi vet att de är ok!!

Mina tankar är idag hos alla de i Chile och alla de som har nära och kära där!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad jobbigt! Hoppas allt går bra!

2010-02-27 @ 23:53:02
URL: http://lillamimsan.blogspot.com/
Postat av: Paola

Tack för att du var med oss då vi hade en av de mest oroligaste stunder i våra liv. Tack för att du bryr dig och finns där. Jag älskar dig!!!!! ( O Oliver oxo förstås =) )

2010-03-02 @ 21:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0