Hörni jag vet inte.....

...Vad jag ska göra med lill-killen idag? Han bara storgråter hela tiden och inget hjälper. Annars brukar man bara lägga honom på ett visst sätt i famnen så är det bra men inte idag.
Vet inte om det är magen eller skrämmande-skuggorna-fasen men jag är helt slut av att vara lugn när han är ledsen. Det skär ju i hjärtat på mig när världens sötaste unge är så ledsen.....
Nu ligger han här ihopkrupen i babybjörnen och sover. Hoppas han är gladare sen.
David ligger i en fåtölj och laddar upp inför os i natt. dvs sover, men det gör inte mig ngt för han har lovat att ta nattmatningen och nuförtiden, när man är småbarnsförälder, är det en av de mest romantiskaste sakerna han kan göra!! :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej mina små gullvippor. det är trist med bebisar som gråter. Tänk när det är som värst att imorgon är en annan dag och i natt får du sova. Jag har haft ett litet sammanbrott i dag och är hemma.Vi får inte vara på skolan och har i tre dagar dragit runt med alla ungar i hela stan för att hitta någonstans att vara. Det är hur rörigt som helst. man har inga raster och man får planera för stunden. Det blev helt enkelt för mycket för mig som just börjat jobba igen. De skottar taket på skolan och vi hoppas de är färdiga på måndag.

Kramar till er alla tre, mormor

2010-02-26 @ 11:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0