Hmmm...

Kvällen i torsdags blev inte riktigt vad vi tänkt oss.... David var tvungen att jobba över och när ha kom hem hade han världens tandvärk. Oliver har kommit in i en fas när han inte vill äta och bara gråter helt plötsligt och han var jätteledsen på kvällen och jag skulle baka en kaka under dessa promisser och den blev helt misslyckad plus att jag spräckte glashyllan i kylskåpet... Jaja, vad göra? Ta nya tag dagen efter helt enkelt. :-)

Sagt och gjort, i fredags åkte David in till tandläkaren och det visade sig att han hade en infektion i tandköttet, han fick spola rent och fick pencillin. Sedan på kvällen åkte vi hem till Krister, Michelle och Jolene och blev bjudna på god middag, vin och jag och Mitchie passade också på att få oss en liten skvallerstund ute i deras spabad. Att sitta i ett varmt bubbelbad med massageeffekt och dricka en öl och skvallra var väldigt bra för min mammakropp. Tack Mitchie!!När man tänker efter har jag väldigt lyxigt då och då för att vara hemmafru :-)


Idag är jag förkyld, trött och lite muttrig vilket min stackars man fått erfara men snart blir det ändring för ikväll ska vi lämna Ollie i Kenny och Marias ömma vård och gå ut och äta en liten stund helt själva. Första gången!!Ser fram emot det skrämmande mycket. Att man sedan inte alls är så snygg som man tänkt sig med snorig näsa, mörka ringar under ögonen och fortfarande mammabyxor eftersom höfterna fortfarande är breda är väl smällar man får ta!! Kommer iaf få lite kvalitetstid med min hårt arbetande make och få lyxa lite med god mat och vin ska bli sjuuuukt trevligt!!

Hoppas er lördag blir trevlig, nu är det dags att väcka lill-prinsen och få på honom kvällens partyoutfit, det är ju en stor kväll för oss alla :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0