Hmmm.....

Kväll. Oliver sitter i Babybjörnen, lite halvglad. Jag går runt och sjunger massa sånger och gungar lite samtidigt som jag plockar undan i köket. Vilken bra mamma jag är!! Ler av fröjd åt mitt lilla barn som sitter och gungar och suger på nappen. Och vad pedagogisk jag är som kombinerar städsysslor med sång för mitt barn.
Oliver gnäller lite. Jaja, han har väl fått nog för idag, ska bara göra en smoothie så ska han få komma ur Babybjörnen. Bara han nu inte blir rädd när jag kör igång mixern. 
Kör igång mixern och väntar på illvrålet.... Kommer inget!! Tittar på Oliver.
I samma sekund som mixern satte igång så somnade han. Alltså, pedagogiskt gung med mammas sång-funkar sådär. Höga ljud av frusen frukt som mixas-bästa ljudet att somna till.

Han är rolig min skrutt!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Känner igen det där. Alma somnade bra på konser....Dock med kåpor på men ändå!

Puss på dig Oliver!! P.S Alla Almas bebisar hter nu mera Ovliver....

2010-02-17 @ 08:04:06
URL: http://lillamimsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0