fettisdag idag...

.... Men inga semlor för mig. Gillar dem inte något vidare men beukar äta för sällskaps skull, passa på liksom :-)

Igår var det mammagruppsträff i Spånga. Mycket trevligt med fika och prat på Spånga konditori där vi fyra tappra stormade in med barnvagnar till folks stora irritation, tänk att det kan störa så mycket!!

På kvällen var det fika här, då kom Emelie och Maria och hälsade på.  sedan hade jag, David och Oliver en riktig myskväll, vi åt thai, kollade på film och pratade med Oliver som låg i amningskudden och pratade och sken som en sol, underbart!!

Inatt var det David som tog nattmatningen så till min förvåning upptäckte jag när jag vaknade i morses att jag sovit nio timmar!! Hoppsan Kerstin, har inte hänt sedan Oliver kom!!
Sedan kom mammatjejerna Malin och Malin hit med sina barn och vi fikade och diskuterade livets stora frågor, barn, bajs, amning och annat som intresserar oss kolossalt nuförtiden. Lite "normalprat2 hann vi också med.... :-)

Nu bloggar jag och lagar middag samtidigt medans Oliver sover i vagnen. Gäller att passa på ;-)

Trevlig kväll på er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0