En härlig dag....

Idag har vi varit hemma hos en annan mamma på lunch och sedan tog jag en lång promenad på en timme från henne till pendeltåget och nu är jag hemma igen. Dock helt slut, känns som jag har en förkylning som ligger på lur i kroppen och jag får absolut inte vara sjuk till helgen, det går bara inte.
Oliver mår dock super bra och ligger och vaknar så sakta i vagnen, han gillar när vi är ute och går......

Kvällen blir lugn, snart kommer David hem och då ska vi äta och slappa hela familjen.... Kanske att jag ska hinna baka lite, har en del fikagäster på gång nästa vecka.... Och skule behöva upp på vinden en sväng och leta reda på mina gamla jeans som ska ligga där ngnstans och se om jag kommer i dem...... Kanske inte blir så mycket slappande för min del ändå...... :-)



Ett litet rött äpple kvar under all snö.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0