Blogga läget....

Fredagen blev verkligen lyckad. Efter en underbar ansiktsbehandlin av Barbara på Östermalms hudvårdsklinik (mit gamla jobb när jag var egen företagare) kände jag och svärmor Sonja oss som nya människor.Christer var under tiden stolt barnvakt till Oliver och satt på mitt jobb som ligger intill och fikade med Moa. Allt gick så smidigt och jag var jätteduktig som klarade en och en halv timme utan Oliver!!

Sedan gick vi bort till Lo Scudetto, Davids jobb och åt. En fantastiskt fyrarättersmeny och lite vin. Oliver skötte sitt första finrestaurangbesök galant, han sov nästan hela middagen. Kan säga att jag var trött men mådde fantastiskt när vi kom hem, och det var inte pga vinet :-)



På Lo Scudetto

I lördags var jag och Ollie på barnkalas då gulliga guddottern Nellie fyllde tre år!! En massa väsen, en massa barn, många glada skratt och Oliver? Jo men han sov :-)Han märkte inte ens att han flyttades från famn till famn.
Nellie fick en bajsbok av oss, sååå rolig! Fast jag tyckte nog att den var roligare än vad Nellie tyckte.....



Ollie, Poli och Nellie

Idag har vi gjort ngt fantastiskt. Vi har köpt en diskmaskin!! På tisdag kommer de och kopplar in den, hurra!!

Det var min helg det. Imorgon börjar veckan med föräldrargrupp. Ha det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0