Vår vecka

Dagarna har gått fort som vanligt.

Davids föräldrar kom i söndags, det firade vi med att äta kräftor. Årets första och kära nån vad GÖTT DET VAR!!!!!

På måndagen åkte vi till fjärilsmuseet i Haga. Det var verkligen fint!



   

På kvällen gick vi till Davids jobb och åt. Fantastiskt gott som vanligt! Jag blir så stolt när jag sitter på den där fina restaurangen och äter fantastisk mat och vet att det är min underbara David som gjort det!
Oliver sov inte i vagnen som var planerat utan höll sig vaken hela kvällen. Men glad var han. Pratade och skrattade och nöp folk i näsan. Han är en riktig partykille vår Oliver :-)

På tisdagen var David ledig så då var det IKEA på förmiddagen och söder och gamla stan på eftermiddagen.

Onsdagen var jag på möte med jobbet på förmiddagen. Sedan möttes vi upp på NK där vi tillbringade säkert tre timmar. Jag var på underavdelningen nästan hela tiden. Ni vet, där man kan köpa fotoalbum, fina papper och pennor och te! Jag älskar te-affären på NK!! Vi avslutade kvällen på Mongolian Barbeque.

På torsdagen åkte Christer och Sonja hem och jag och Oliver var trötta. Var hos Johanna och fikade en sväng
men det var varmt och Ollie vägrade sova, vägrade äta och ville bara sitta fast på mig så det blev en kort fika och sedan hem och i säng för min son!

Igår åt vi lunch med Hannah och Sixten och var en sväng på jobbet och hälsade på Moa. Men som Moa sa, det var kul att ni kom, ni var roliga att titta på, nu blir det lugnt och skönt när ni går! Hehe. Besöket bestod av gnälliga, mammiga barn, ledsna barn, matande med burkmat och banan som sedan var överallt och blöjbyten. Stackars Moa :-)

Idag har jag haft folk över på fika. Det är 28 grader varmt, Oliver håller på att vakna och jag vet inte riktigt vad vi ska göra resten av dagen för det är SÅ varmt och Oliver gillar INTE det!!

Vi hörs senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0