Tuesday

Tisdagmorgon, inte sovit många timmar inatt men jag är hoppfull.
Lille marodören har nyss ätit mellis och leker nu snällt i sitt babygym.
Jag dricker en kopp kaffe och försöker få ngnting gjort.
Jag hamnade här..... :-)
Nästa vecka börjar jag jobba tre dagar i veckan!
Nästa vecka kommer jag vara både mamma, fru och yrkesarbetande.
Hur ska det gå?
En personlig tränare som inte tränat som hon borde.
En massör som inte har masserat ett långpass på evigheter.
En receoptionist som inte har hel koll på allt nytt som hänt i repan.
Nåja, snart kommer jag in i det och snart kommer jag i form igen!!

Ops, nu har lille marodören rivit babygymmet!! Vi hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0