Lugnt och fint!!

Idag har vi tagit det lugnt. Ska försöka sätta lite rutiner för Oliver (och mig). Blir lättare om man har bestämda tider och ordningar, speciellt nu i seperationsfasen säger de som kan....
Dessutom blir det ju lättare sedan när man ska ha barnvakt och det kommer ju bli en del sånt här i september!

Idag gjorde Oliver något som gjorde att alla hyss han hittat på idag inte längre spelar någon roll. (Med hyss menar jag bland annat att han satt hela tiden vi var på ICA och Coop och skrek höga skrik, utan att vara arg och ledsen, att han vägrade äta middag men gärna åt en massa efterätt och vägrade äta välling innan han somnade och bara flinade mm)
Han satt på golvet och lekte och började gnälla för han ville komma upp, jag kom och lyfte upp honom och när han var i min famn så ser han mig i ögonen, lutar sig fram och pussar mig på munnen!!
-Nämen pussar du mig? sa jag. Får jag en puss till?
Då log han och gjorde det igen. Jag började nästan gråta, det var så sött gjort!!
Sedan har jag tjatat på honom hela dagen att göra det igen men icke.
Men vilken grej! Det ger kärlek i modershjärtat det!!



Ingen puss fångad på bild än, men snart så!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0