I´m back!!

Och nu har vi massor att ta igen!!

En månads semester.

David har varit ledig med oss hela tiden och vi har rest runt i Sverige, träffat släkt och vänner, gamla som nya, ätit gott, druckit gott, jag och David har haft egentid, vi har haft massor med rolig lektid med Oliver och sovrutiner, matscheman och humör har kastats om och ändrats hela tiden. Men det får man ta. :-)
Nu är det tillbaks till vardagen. Imorrn börjar David jobba och jag blir den ansvariga hemma.
Nu kommer det en hel massa bilder från semestern. Håll till godo!!



Första anhalten var Kalmar, på min kusins bröllop, Oliver var med så klart.....
   

Han höll glatt låda hela kvällen och rev sönder festprogrammen av ren och pur glädje...
Dagen efter var det sommarlunch på Öland hos min andra kusin.
 

Sedan åkte vi till Valje och Olivers farmor, farfar och faster Denise och Diane.

   

Oliver var på sin första fiskeutflykt

   
Badade i plaskpool och, eftersom vi inte hade ngn badbalja, i vasken :-)

  

Mina killar!!

Detta var lite bilder från Valje, resten kommer. Det tar så lång tid att ladda in bilderna på datorn att jag får ta lite i taget. Återkommer snarast med mer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0