Dålig början, bra slut

Gårdagen var sådär, iaf på morgonen. Oliver vaknade precis när jag skulle somna och var sedan vaken till halv tre. Sedan vaknade han kl 06.00. Jag var INTE pigg!! Det var han.
När jag skulle äta frukost var brödet mögligt och när vi kom till BVC för ett läkarebesök för att kolla Olivers öron så hade de gjort fel så läkaren var inte där. Vi gick dit helt i onödan!
Sedan skulle jag köpa kroppkakor till middagen men det hade de inte fått in än. Mitt humör var inget vidare.
Som tur var fick vi sällskap av Jenny och hennes lilla tjej som är 2 månader äldre än Oliver och det muntrade upp!
Sedan kom David hem tidigt, han slutade fem så jag och Oliver mötte honom i centrum och så köpte vi thai-mat och godis och gick hem och kollade på Back to Cold mountain. Kära nån vad mycket bedrövelse, det tog ju aldrig slut. Man fick bara sitta och vänta sig det värsta och det gick absolut inte att koppla av. Men den var rätt bra också...
Inatt har Ollie som vanligt vaknat mellan en och tre gånger i timmen hela natten och jag hoppas verkligen att denna fas är över snart!!
Ikväll ska grabbarna till Simon som fyller år och jag ska på middag hos kompis Frida. Utan Oliver. Jag ska äta en hel sammanhängande måltid och prata med en vuxen människa utan att bli avbruten. Dags att börja träna på det nu, snart börjar jag ju jobba! :-)



Det rörs på sig en hel massa nu men inget kryp än, bara vild!! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0