Vårdag

Helgen har varit skön.
I fredags var det en lite vild och galen Oliver som dominerade dagen. Ville inte äta när vi var på cafe, pratskrek på bussen, fick raseriutbrott hemma hos kompisen Viktor, skrikskällde på mig i vagnen hela vägen till bussen och väl på bussen hem fick han ett raseriutbrott och skrek och skrek hela bussresan, aldrig har tio minuter känts så långa :-)
I lördags hade vi en skön lugn dag med skrik och gnäll som bortblåst och på kvällen kom Söta Snälla Silver Sara på middag. Baconlasagne med grönsallad och hemmagjorda chokladtryfflar med havssalt. Och ett glas vin så klart....
I söndags var vi på brunch hemma hos kompis Frida och hennes blivande make David. Oliver var en liten solstråle och visade sig från sin allra bästa sida.
Sedan var det fika på nytt hemma hos Malin, Lars och Viktor. Viktor hade fått en hoppgunga som Oliver fick testa och den var kul! Oliver tyckte den var rolig och jag skrattade mest tror jag. Han var så söt när han lyckligt guppade omkring i den, en sådan måste vi bara skaffa!!
Idag är jag sjukt trött och kroppen värker och halsen svider. Vet inte om det är min allergi som börjar komma, hoppas inte!! Var lite orolig attt David skulle få vara hemma idag men kände mig så pass okej att han kunde gå och jobba. Nu softar vi här hemma.....

  
Oliver i hoppgungan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0