Vilket fynd!!

Efter en uschlig dag igår med jättemycket foglossningar och inställd fika så blev dagen idag desto bättre. Jag tog en alvedon innan jag gick och lade mig som min läkare sagt och fick sova hela natten. Sedan upp och iväg till Nockeby. Hade hittat en tjej på blocket som sålde två par gravidjeans i strlk 34 för 500 kr. Åkte dit och det visade sig att den underbara människan slängde med hela sin gravid garderob i det priset! Så för 500 kr fick jag följande:
4 par jeans
3 par svarta byxor
2 jeanskjolar
4 svarta bastoppar
2 tröjor
2 klänningar
2 partytoppar!!
Dessutom slängde hon med en välanvänd Babybjörn!!

Du underbara människa, tack! Helt plötsligt känns de tre sista månaderna mycket lättare när jag vet att6 jag har kläder som kommer passa!

Dagen avslutades sedan hos kompis M som bjöd på fika och middag. Nu är det dags för en stund i fåtöljen med te, godis och Veronica Mars!!

pok



Efter regn kommer solsken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0