Godmorgon godmorgon

Gick upp tidigt i morses för att träffa min läkare på MVC. Fick göra ett ultraljud då Sb inte rört sig som han brukade sedan igår men allt var finfint med honom/henne, hade bara vänt sig och liksom står nu i magen med huvudet upp och fötterna sparkar in mot ryggen i stället för ut mot magen som han/hon brukar göra. Skönt! Och fantastiskt att se lilla bebisen igen! nu såg jag när den andades, och svalde fostervatten, och när den sparkade med förstås, häftigt!! Känner mig jätteglad nu. Lillskrutten!
Nu har jag läst tidningen och surfat ett tag i väntan på att maken ska vakna, men vem försöker jag lura, han vaknar ALDRIG av sig själv!! Men ska överraska honom med lite god hemlagad brunch, han har jobbat som en galning de senaste veckorna men är ledig idag för idag är det föräldrautbildning del 2!!

Så nu går jag och steker lite bacon och ägg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0