Det är dags för fredagsmys.....

Idag var det tidig morgon, upp till jobbet. Mulet , lite kallt, höstigt..... På centralen var tunnelbanan sen, trångt, varmt, griniga människor. Det här med att man reser sig upp och lämnar sittplats åt gravida....Ingen gör det längre!!!!
Sedan kom jag till jobbet, varmt, folk var glada och jag var så glad att komma dit!!
Öppet hus idag, det är alltid roligt, mycket folk och händer mycket. Sedan var det dags för några ärenden och hem till maken som nyss vaknat. Vi hade pannkaksfrukost/lunch, perfekt!! Sedan åkte han till jobbet, vi jobbar verkligen olika tider!
Sedan har jag varit och hämtat ut TVÅ födelsedagspresenter på posten så nu har jag tre paket som ligger här hemma och väntar på att öppnas imorgon bitti. Imorgon fyller jag år!! Blir gammal, men inte lika gammal som kompis M som har sin 30-årsfest imorgon, ett år kvar tills dess!! :-)

Imorgon blir det festligt hela dagen så nu ska här duschas, ätas och mysa i soffan med tjejfilm, godis och målning av tånaglar. Hoppas ni har en härlig fredag!!

pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0