Oj oj oj

Vilken helg. Så roligt vi har haft det!
Middag på fredagen på Marie Laveau, mycket bra, kan rekommenderas!! För min del förhöjdes kvällen ytterligare genom att en tjej i toalettkön sa att när hon blev gravid ville hon se ut som jag. ;-)
På lördagen åkte svåger och svägerska in till stan efter en stor frukost och jag och D pysslade hemma inför kräftskivan. D gjorde västerbotttenpaj, tryffelaioli, rhode island sås och potatissallad och jag dukade och fixade. Eftersom jag varit hemma hela veckan så hade jag ju redan hunnit baka bröd och efterätt, cheesecake med blåbär och vit choklad, mums!
Sedan kom svärfäräldrarna, svägerskorna, mamma, bonuspappa och bonussyster och så hela glada familjen Andersson-Borg.
Det blev en riktig helkväll med snaps-battle, allsång och mycket glada skratt.
På söndagern var det brunch på makens jobb, så här god var efterättsbuffen:
Och då har jag inte ens med de fattiga riddarna och våfflorna..... En dröm, speciellt när man är gravid och har förvandlats till en fikagalning!!
Sedan var vi helt slut, men nöjda!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0