Barnmorskebesök

Idag var det dags att masa sig iväg till bm. Alla prover såg bra ut, har gått upp 11 kg och väger nu 60,9 kg!! Min bm är så glad över detta, det är ju skönt för det betyder att jag inte behöver ha dåligt samvete för all sött jag stoppar i mig just nu, bäst att passa på att njuta!!
Vilda bebin har gått upp i vikt. Inte massor men följer iaf kurvan och det gör mig väldigt glad, vi kommer få veta närmare på onsdag när vi ska på ultraljud igen.
Hjärtat slog bra och hårt och denna gång hittade hon det på en gång, jag tror vilda bebin har gett upp försöken att vara svårtillgänglig, ingen ide liksom, hihi.
Resten av dagen blir lugn, ska laga mat till maken ikväll när han kommer hem, inte ofta han jobbar lunch så man får skämma bort honom lite extra när han kommer hem. Om man nu kan kalla det att skämma bort honom när han möts av en osminkad tjockis i mjukisbyxor. :-)
Dagens tjockisbild ;-)

Kommentarer
Postat av: Helena

mysigt med bebis=)

2009-10-21 @ 10:16:26
URL: http://viggo2008.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0