Vilken helg!! Så mysig och trevlig på alla sätt!!

Svägerskan Denise kom i lördags så efter en trevlig frukost gav vi oss ut på äventyr.
Vi var på Babyland, Babyproffsen och Ikea först. Handlade det sista av lakan och sånt som vi behöver, blev jättefina med Tummen och Barbapappa. Vi hämtade även ut en gratis box från babyproffsen där man fick en gratis blöjhink som tar bort lukt och allt!
Blivande faster Denise hittade också världens sötaste tofflor med elefanter på som matchade Vilda Bebins snuttefilt och vagnsleksak så nu har hon/han tofflor också. Tack Denise ;-)
Sedan var det bara att fortsätta utflykten till Ica Maxi för att storhandla, eftersom vi inte har bil annars så passade vi på att bunkra upp ordentligt. Så nu är frysen full och det känns ju skönt om Vilda Bebin bestämmer sig för att komma ut.
På kvällen bara myste vi, åt god middag och kollade på film.
Söndag morgon blev det långfrukost med Denise innan hon begav sig hemåt igen. Sedan var det lussekattsbak, pyssling och tvättning. Nu är advenststjärnorna uppe och hyacinter planterade.
Jag hade bokat tvättid mellan fyra och sju trodde jag men det hade jag inte. Kollat på fel dag, gravidhjärnan igen, så vi snodde en timmes tvättid av vår granne. Som tur var var det en vänlig kille som inte brydde sig nämnvärt men för säkerhetsskull gick vi ner med lite nybakade lussekatter till honom, vad gör man inte för grannsämjan :-)
Sedan kom Simon och Moa förbi och vi drack lite glögg och åt lussekatter och pepparkakor, så gott!!
Idag har jag varit och ätit lunch med Maria Paz på hennes jobb. Sedan har jag bara varit hemma och vilat. Helt slut efter helgen :-)
Hoppas fortfarande att Vilda Bebin håller sig kvar i magen iaf denna veckan med för jag har så mycket för mig, sedan ska jag vila, det loooovaaaaar jag :-)
Ha en härlig måndagskväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0