Vår lilla kille eller tjej i 3D

Jag har tagit en bild på bilden med min mobil och sedan mailat bilden för att få in den i datorn så kvaliteten är ju inget vidare kanske, men jag är bara tvungen att visa hur den lille/lilla ser ut i min mage just nu. Man ser ögon och näsa och mun. En liten kopia av David tycker jag :-)

Igår hade jag gulliga kompis Elena på middag. Vi åt och pratade i flera timmar, precis vad jag behövde. Tack tjejen ;-)
Idag var det sol och jag gav mig in till stan för att träffa två gamla gymnasiekompisar, Johanna och Alida, mycket trevligt men efter att ha varit i stan en timme var jag helt väck.
Skyndade mig hem och nu har jag legat däckad framför tvn.
Förvärkar och sammandragningar avlöser varandra, det kommer små sparkar på solar plexus och mitt huvud snurrar hela tiden, vet inte om det är stel nacke eller bara att det är så här att vara höggravid!!
Men dagarna går och för varje dag kommer vi närmare att få se vår bebis på riktigt och det är värt allt!!
Både jag och David längtar så!!
Nu blir det lite mat och ner i soffan igen med lite godis och en bra film!

Kommentarer
Postat av: Liw

Hittade hit via FL. När har ni BF? Vi har den 23:e december :)



2009-11-21 @ 20:53:30
URL: http://preggomonster.blogg.se/
Postat av: Anonym

går 3D UL till på samma sätt som vanligt? :)

2009-11-23 @ 15:27:40
URL: http://inutimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0