Projekt sjunga för bebis

I onsdags på Karolinska frågade alla om jag pratade och sjöng för bebisen. Jag sa ja men nu känns det inte riktigt som jag gjort det tillräckligt så idag har jag spelat massa gamla bra låtar och sjungit med, de säger att bebisen tycker att man har den finaste rösten i värden och jag hoppas detta är sanning för annars kommer nog bebisen vilja flytta ut snart så som jag skrålar ;-)

Kompis Töni ringde i förmiddags och frågade om jag vile äta lunch med honom, åh vad spontant och roligt!!
Jag packade mig iväg till Sumpan där det blev lunch på Stadsmissionen. Mycket trevligt!!

Kvällen blir lugn, David är ledig i helgen så ikväll ska vi äta chili con carne och slappa och försöka samla lite kraft inför vårt Ikeabesök imorgon.

Trevlig helg på er allihop!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0