pannkakor borde man få äta till frukost varje dag

Åh vad skön morgon vi hade idag. Somnade ju redan vid elva igår kväll och förutom några små kisspauser och upp vid halv sju för att ta alvedon mot fogarna (eller förvärkarna eller vad det nu är) sov jag som en stock.
David jobbar kväll så vi kunde ligga och dra oss länge och sedan lagade min underbare man pannkakor åt mig, sååå gott!!



Vi hann också med ett besök hos bm och hon mätte Vilda bebin. H*n har nu tagit sig upp över lägsta kurvan så vi är väldigt stolta! Hjärtljuden var också starka och fina. Vår fina bebis, liten men pigg :-)
Har nu gått upp 12 kg, jag fikar på, eftersom min snälla bm uppmuntrar mig att gå upp i vikt, gäller att passa på, firade med årets första lussekatt :-)
Nu på kvällen har jag vilat, bakat bröd och lagat mat. Passade på att skura köksluckorna också, var rätt dumt gjort, blev helt slut.
Nu är det dags för en dusch!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0