onsdag

Tro det eller ej men David sov vidare hela kvällen och vaknade bara för att gå och lägga sig. Han är ju otroligt morgontrött annars så döm om min förvåning när han studsade upp ur sängen och började steka ägg till våra mackor vi skulle ha med oss till Karolinska. Jag var paff men glad för hans smörgåsar är alltid godare än mina :-)

Besöket på KS gick bra, Vi hade en jättesnäll sköterska på ul som visade oss massa detaljer (Nej inte vilket kön), vi såg hur vilda bebin räckte ut tungan, svalde och vi såg tom lite hår på huvudet. Det var fantastiskt. Men det bästa är att h*n gått upp i vikt och är följer kurvan så nu har h*n övertygat alla  att h*n är liten men pigg genom att sno runt i magen och sparka både på ultraljudet och ctg. Vi är mycket stolta :-)

Sedan var det dags att ta blodprov vilket innebar en timmes väntande då deras datasystem lagts ner. David passade på att ta en tupplur i väntrummet :-)



Sedan bar det av in till stan. Där inhandlades tårta och blommor till bonussyster som fyller 30 år idag!! Grattis!!
Sedan gick vi och överraskade henne med detta på jobbet. Hon blev väldigt överraskad och glad.
Sedan hann vi också med en sen lunch och sedan gick David på bio med grabbarna och jag fikade med Söta Snälla Silver Sara.

Nu har jag kommit hem och däckat i fåtöljen. Väntar på D nu som ska komma hem med lite thaimat, en extralyx just idag!!
Imorrn är det barnmorskan som gäller......



Kommentarer
Postat av: Sara

Va roligt att vi är i samma vecka! Nu börjar det närma sig. Va mysigt det är med UL ! Hoppas dina värden va bra!/sara

2009-11-06 @ 07:59:13
URL: http://saragolosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0