Måndagskväll.....

Vilken helg!! Efter en härlig hemmabrunch (och en underbar överraskning, nämligen att vi inte hade ngt varmvatten) drog vi iväg på vår utflykt. Först plantagen där de hyst in ett Waynes coffee mitt i butiken. Så det blev kaffe och morotskaka där.
Sedan var det dags för storshoppingen!! Babyland, där vi inhandlade täcken och kuddar och en söt liten elefantskallra och små elefanter som man sätter på barnvagnen. Vi hämtade också ut en babybox.
Sedan vidare till Ikea där en liten kille på typ 3 år pekade på mig och skrek; Hon där har en bäbis i magen. David påstod att det var för jag hade min babytröja på mig men jag tror nog det var magen.....
På Ikea köpte vi madrass till en jättefin virkad vagga som vi fått av min mamma som jag låg i när jag var liten och vi köpte också ett skötbord och lite annat smått och gott. Sedan var det dags att ta sig hem. D
Eftersom min rygg var helt slut så fick jag däcka i fåtöljen medans Duktiga Dave rensade vårt avlopp i köket där det var totalstopp och monterade han upp skötbordet.
Igår fortsatte duktigheterna! Äntligen kom varmvattnet tillbaka! Vi tvättade både våra kläder och lite babykläder, samtidigt som vi städade och satte upp vaggan och pysslade. Jag ska lägga upp bilder men har inte pysslat färdigt riktigt än.....
Det kommer bli så bra för Vilda bebin iaf!! Det känns så skönt att ha fixat och David är helt underbar med allt han fixar och donar. Tack älskling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0