Fint väder!!

Efter en natt med otroligt svårt att sova vaknade jag vid halv tolv av att solen lyste in genom fönstret, det var längesedan!! Var ute på en liten promenad i höstsolen :-)
Jag ringde också försäkringskassan eftersom jag tyckte jag fått väldigt lite i sjukpenning. Det visade sig att de hela tiden räknat på en gammal lön från 2005 så nu ska jag få tillbaka lite retroaktivt, goda nyheter!! Kommer väl till pass nu, så mycket man vill köpa till bebisen!! Man tänker liksom inte på allt de små liven trots allt behöver, lakan och filtar och sådana saker.....

Sedan kom Maria S hit och fikade och livade upp kvällen lite för mig som vanligt. Te och bulllar och lite tjejskvaller, vad är bättre än det?

Hon och David löste av varann i dörren och nu har vi ätit Chili con carne och David sover på soffan. Han fick ju inte sova till halv tolv idag stackarn....

Känns som det var längesedan det var sommar och bilder som denna togs, det var iofs förra sommaren men ändå, visst längtar man lite efter varmare tider.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0