Mage :-)

Idag har jag lagat middag tilll min man när han kom hem och tvättat, bäddat rent och allt!! Världens gulligaste fru. Ändå ligger han här i soffan och retas!! Men han får retas, igår kom han hem med världens finste orkidée till mig så då förlåter jag honom!
Hmmm, är lite smågrinig över att min mage helt plöstsligt gör sig påmind vid de mest konstiga tillfällen. Som när man ska äta tex. Helt plötsligt går det inte att hänga över soffbordet när man äter framför tvn, går inte att andas och magen tar emot!! Och av ngn konstig anledning är det numera alltid fläckar på magen, konstigt..... :-) Känns som magen verkligen pluppat ut de senaste dagarna bara, nu syns det verkligen, tycker jag!
Imorgon är det dags för ultraljud, är lite pirrig och förväntansfull, ska bli så kul att se lille Sharkbait igen och se hur han vuxit!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0