Dagarna går

Jag och Oliver gosar!
Hej på er!
Dagarna går så fort, vi gör massor men ändå inget. När man har matat Oliver alla tusen gånger han ska ha mat så gäller det ju att hinna med allt annat emellan.
Men jag klagar inte. Vi är ju två stycken hela tiden och vi har så mysigt. David har fått ngt slags ryck och bakar och lagar fantastiska middagar och vi trivs verkligen.
Igår sov vi inget vidare på natten då Oliver fått för sig att vara vaken på nätterna och sedan måste man skaka liv i honom på dagarna för att han ska äta.
Igår var vi dock på BVC och vägde och mätte och Oliver har ökat till 2350 g och 47 cm så han växer så det knakar. Mamma är mycket stolt. Så nu har vi börjat dra ner på flaskmatningen och så ammar jag mer vilket gav resultat. I natt vaknade Oliver bara två gånger för att äta och sov sedan som en stock. Och idag har han varit vaken mycket mer. Så nu hoppas vi dessa rutiner håller i sig!
När vi varit hos BVC tog vi en promenad i Spånga och en fika på kondiset. Sedan kom Moa och hälsade på. Vi käkade middag och hon fick gosa lite med Oliver. Så som hon har längtat!
Oliver i vagnen!
Imorses vaknade vi vid tio och tvättade. Sedan drog vi ut på promenad igen, det är kallt men vi har en åkpåse som är till för kallt klimat och en värmekudde i vagnen, så Oliver är varm och go.
När vi kom hem gjorde David lunch/middag, bakade kakor och knäck.
Jag tog hand om en liten hungrig och lite gnällig Oliver. Sedan har vi bara ätit och tagit det lugnt och nu, som vanligt när jag sitter vid datorn ligger mina killar och sover, ingen ordning ;-)
Jag vet att ni vill se mer bilder och det kommer, denna datorn är kass och så fort jag försöker ladda upp står det att servern är upptagen. Idag fick jag upp två bilder iaf. Mer kommer!
See ya!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Grattis! söt pojke.

2009-12-23 @ 12:44:28
URL: http://viggo2008.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0